
Με τεράστια επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Παναθηναϊκό Στάδιο η αναβίωση του Διεθνούς Κυπέλλου Πυγμαχίας Ακρόπολις. Μια κορυφαία και σημαντική διοργάνωση που ξεκίνησε στις 16 του μήνα και ολοκληρώθηκε την Κυριακή στις 19 Ιουνίου, με πλήθος κόσμου να δίνει το παρών.




































